Big girls don't cry. They go to school.

Jaha, då var det dags. Idag är första dagen i tvåan. Ettan gick ju så sjukt snabbt. Kommer kännas konstigt nu när man inte är yngst längre. Ska bli riktigt roligt att se vad det är för människor som börjar i år. Eftersom jag är elevambassadör på min skola så ska jag och alla andra ambassadörer äta lunch med ettorna idag, haha. Riktigt pinsamt. Men det går säkert jättebra.

Kikade på mitt schema jag ska ha denna terminen igår. Riktigt schysst schema faktiskt. Inga håltimmar och jag börjar Me like!

Men schemat börjar inte förrens på måndag så ska bli intressant att se vad vi ska göra idag. Kom precis på att jag glömde mitt hänglås nere i småland. Fan. Undrar om jag måste köpa ett nytt?




Kommentarer
Postat av: Veronica

Sv; Ja Lilja 4-ever är väldigt bra. Den är hemsk och lite sorglig men otroligt välskrivet manus och den är gripande. En film att se med en vän helst första gången.

2010-08-20 @ 12:29:05
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: eller hur :D sött retard.

2010-08-20 @ 14:49:21
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback