Smisk till mig!

Ja, jag vet. Dålig uppdatering och jag ska inte skylla på att jag har varit upptagen eller annan skit. För jag har haft hur mycket tid som helst. Har bara inte haft något att skriva om. Men får väl försöka bli lite bättre på det också.

Nu har ju skolan iallafall dragit igång igen. Men nya kurser och delvis nya lärare. Hade min första filosofi lektion idag och jag kan ju säga att jag fullkomligt älskar den kursen! Synd att den bara är fram till jul. Men ska ju dock börja läsa psykologi i vår! (:


Så ja, smisk till mig för dålig uppdatering. Men ska bli bättre! I promise! ;D



Kommentarer
Postat av: sara

ja visst är det :D tyckte jag oxå;)

2010-08-24 @ 19:43:45
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback