Anyone else but you


(Klicka på bilden för att höra min favorit från soundtracket på Spotify)

Igår såg jag den underbart mysiga filmen Juno. Den var inte riktigt som jag tänkt mig. Men jag tyckte om den ändå. Dock har jag inte jag fattat än att man ska inte titta på småromantiska filmer när man är ensam. För man blir bara depp. Men men, tummen upp för filmen iallafall.

Jag är trött på människor nu med tomma ord. Så jag tänker inte anstränga mig längre. Tänker leva i min lilla bubbla. That's it.


Ah just det. Börjar skolan igen 31 Januari. SCORE!




Kommentarer
Postat av: Anna

Ska du gå distans då? Eller ska du börja i Växjö? (:

Puss på min fining.

2010-10-24 @ 12:27:33
URL: http://sidenkalsonger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback