För er som undrar. För er som bryr er. Och för er alla andra.

Jag har hoppat av skolan.

Ja, det är sant. Jag har tagit beslutet att hoppa av gymnasiet. Det är ett stort beslut och jag har diskuterat detta med min familj och nära noggrant. Anledningen är mycket enkel. Jag är väldigt skoltrött. Klarar inte av att gå till en byggnad, sitta i ett rum och ha lektioner. Det funkar inte för mig just nu.

Men tro inte att jag har gett upp skolan helt. Nejnej. Jag har ansökt till en gymnasieskola som man sköter allt arbete på distans. Så jag kommer att gå klart gymnasiet. Jag kommer få ett gymnasiebetyg. Och framförallt:
Jag har inte gett upp.

Så kort och gott:
Just nu så har jag tagit en paus ifrån skolan. Vi kan kalla det några sabbatsmånader. För skolan kommer jag in på tidigast i januari och senast nästa höst. Så denna tiden kommer jag fördriva med arbete/praktik.


Så nu vet ni.
Ni som undrade. Ni som bryr er. Och alla ni andra.




Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman.

Håller tummarna på att allting går bra, vad för något hade du tänkt läsa på distans? Saknar dig!

2010-09-24 @ 17:33:49
URL: http://sidenkalsonger.webblogg.se/
Postat av: sweethawaii - miranda ^^

VAR MED OCH DELTA SOM DAGENS BLOGG HOS MIG? ^^ ♥

2010-09-25 @ 18:39:15
URL: http://sweethawaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback