I belive that happy girls are pretty girls

Jag har en tendens att bara posta musik som jag lyssnar på när jag är ledsen eller som gör mig ledsen. Tänkte att jag skulle bryta den trenden och börja posta musik som gör mig glad. Jag visade ju er klippet med Timo som alltid får mig att le så detta blir en fortsättning i det spåret.

Detta är CK. En artist som jag fullkomligt älskar. Min syster därimot hatar honom, haha. Så hon klagade alltid när jag spelade hans musik hemma. Så här ger jag er mina favoritlåtar med honom. Min personliga favorit är nog Dixie
Enjoy!


Showen är mitt liv


På Rosa moln.


Tillägnad dig.


Dixie


Finaste




Kommentarer
Postat av: takai

svar:

måste hitta en ny gosig halsduk - var fan kan man hitta dem!? :(((

2010-09-15 @ 09:03:11
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback