En våg av trötthet.

Vet inte om det är för att jag sitter framför en skärm hela dagarna och får inget syre eller om det är vädret som gör mig så förbannat trött. Utanför mitt panoramafönster här på jobbet fullkomligt vräker regnet ner. Mysigt på ett sätt dock. Jag älskar ju regn. Men då ska man sitta hemma uppkurad i soffan med en god bok. Inte sitta i en reception på en kontorsstol med en god bok. Gnällt färdigt nu? Ja då.

I helgen blir det återigen en resa nedåt landet. Hem till småland för handledarkurs till körkortet (Bättre sent än aldrig, right?) och en av The Arks avskedskonserter som de håller hemmavid.

Fantastiskt. Men det är då. Nu sitter jag i en kontorsstol och försöker avnjuta en god bok.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback