Tillbaka till verkligheten.

Nu är den förbi. Sommaren 2011 har passerat och det kändes som den gjorde det medans jag blinkade. Så snabbt har den gått. Jobbat klart för denna sommaren och av det så kommer en go lön och en fin renomé. I helgen så var jag med delar av min släkt på en finlandskryssning för att fira mormors 60 år i Sverige. En helt okej resa får jag lov och säga. Men nu är det tillbaka till verkligheten.
Är hemma i Smålänska skogarna igen och imorgon väntar en fet franskabok på mig. Om jag är sugen? Inte speciellt. Men det måste göras det med. Bara ett år kvar till studenten. Om tiden går lika snabbt som den gjort i sommar är den snart här. Usch.

Jag sover på saken och tar tag i franskan imorgon.
Bon Soir!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback