Singel på 14 feb? ROCK ON!

Trött är jag. Inte fysiskt så jag sitter och gäspar. Nej, trött på allt jävla snack om alla hjärtans dag. En överskattad dag som förmodligen bringar mer olycka än lycka. Visst finns de dem som är lyckliga idag och kära i sin partner som älskar dem tillbaka. Men det finns ännu fler ensamma personer. Personer som önskar att de hade någon att dela sin kärlek med. Som önskar att de inte var så jävla ensamma. Och det suger. Jag var en sådan person innan. Vet inte hur många alla hjärtans dagar som jag ahr gråtit och känt mig misslyckad för att jag är ensam.
Borde jag det? FAN HELLER!

Denna dagen är inte olik andra dagar. Du är lika älskad idag som du är alla andra dagar. Men kanske idag får fler modet att visa det. OCh om ingen är kär i dig och skickar dig blommor, so what? Älska dig själv! Skicka blommor till dig själv. Köp choklad och känn dig lyxig! Ingen säger att du måste dela din kärlek med någon annan. Dela den med dig själv! Älska dig själv! Ge dig själv en hel dag med enbart njuting tillägnat dig! Inga förpliktelser gentimot någon annan. Bara ditt välmående. Sounds good right? Det är inte så jäkla fel med att vara singel på alla hjärtans dag! Mer kärlek till oss!




Kommentarer
Postat av: Anna

1 - 0 till dig, min söta.

2011-02-15 @ 11:33:03
URL: http://sidenkalsonger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback