Självmord i princip.

Herregud så tråkigt det är med naturkunskap! Jag får nog lov och säga att det är det absolut tråkigaste ämnet i skolan. Iallafall när man sitter för sig själv och ska memorera flera hundra sidor. Sådär, nu har jag klagat klart.

Sportlovet är slut nu för min del. Hade egentligen tänkt att plugga lite på lovet så man inte tappade farten liksom. Men inte faen så pluggade jag på lovet. Så nu är min studiefart lite bortblåst. Kanske kan skylla på att det är måndag. Förmodligen blir det bättre imorgon. Fast det tror jag inte eftersom det blir naturkunskap imorgon med!

Jaha, nehe. Nu återgår jag till mitt självplågande.
Återkommer ikväll med något roligare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback