Spring, come soon. I miss you.

Skor "All Star Canvas Hi" - Red
Skor "All Star Light Seasonal Hi" - Runner Yellow

Det snöar ute. Detta är fan inte okey. Jag var så glad igår för då var det inte alls mycket snö och solen sken och det var supervackert vårväder. Planerade mitt inköp av nya converse till våren. Fastande för massa olika färger men det blir nog ett par röda eller ett par gula. Men inte fan kan man gå i converse i snö! Eller ja, kan kan man väl, men jag tänker inte frysa mer om mina fötter än vad jag redan gör! Så jag är lite ledsen idag. För de där conversen skulle verkligen sitta finfint på mina fossingar.




Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, röda converse är så <3

2011-02-14 @ 13:08:18
URL: http://sidenkalsonger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback