Jag erkänner..

.. jag har nog världens tråkigaste blogg. Eller så är jag bara en tråkig människa? Hmm..
Nej men det har varit full rulle de senaste dagarna så jag har varken haft orken eller lusten till att slänga upp något här. Har börjar sommarjobbet iallfall och imorgon är det sista dagen på första veckan. Bara sex veckor kvar! Haha, inte alls länge.. Säger vi.  Men annars leker väl livet ganska bra. Förkylningen börjar avta och jag har bara rethosta kvar. Dock så saknar jag en person alldeles för mycket för mitt eget bästa, men scch, hemlis!

Iallafall, någerlunda erkännande om att denna bloggen är oerhört tråkig och lite update på vad som händer. Jag ska försöka bättra mig, jag lovar! ;D



Kommentarer
Postat av: Peter

Nae..eller jo..eller vet inte..kanske både och? ;P

poke poke nej då.



Har ju inte fått min rundvandring i ljungby än heller :S

2011-07-12 @ 17:23:57
Postat av: Ellinor

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-07-13 @ 04:51:08
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback