Varför auktionerar ingen ut sin son på tradera?

Jag har nyligen funnit fenomenet att sitta och buda på Tradera. Man kan få fantastiska saker för priser lååångt under vad man skulle få betala för dem i det verkliga livet. Så jag sitter när jag är uttråkad och letar efter saker att buda på. Alltifrån kläder, skor, parfymer, skivor och böcker. Man kan finna i princip allt!

För ett tag sen läste jag om en kvinna som satte ut sin man på blocket för hon hade tröttnat på honom. Helt allvarligt och hade tillochmed fått svar! Facinerande att ens komma på tanken tycker jag. Så nu när jag budat hem det mesta av kläderna, skorna, parfymerna, skivorna och böckerna så skulle det ju sitta fint med lite sällskap också. En finfin liten man helt enkelt. Kvinnan satte ut sin man på blocket, men jag råder andra att auktionera ut snygga män på Tradera. Det är ju där jag hänger!

Så alla ni där ute med en bror, son, kompis eller liknande, hör upp!
Är han kulturell, interlektuell, rolig, snygg (!!) och allmänt jämnställd så kan ni väl lägga ut en annons?
Jag väntar på er med kontokortet i högsta hugg.
Gör det mig till en torsk eller bara rent desperat ensam?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback