You give me fever.

Varit ganska tyst här de senaste tre dagarna. Det beror på att jag har dragit på mig en sån in i helvetes förkylning med feber och grejer. Så efter min resa upp till dalarna har jag mest legat och hosta, snorat och tyckt synd om mig själv här i min hotellsäng. Igår kväll var det så pass illa att jag tänkte att jag aldrig borde åkt upp. Say what!? Måste varit febern som tog över min hjärna. Idag mår jag faktiskt bättre trots en täppt och rinnig näsa och lite feber. Men det är sånt man kan överleva för musikens skull.

Så idag blir det till att se, eller rättare sagt lyssna, på de första musikakterna på P&L. Till min stora besvikelse hade Birro ställt in pga sjukdom igår, så detta blir min första riktiga festivaldag. Mhm-mm, måste försöka få ner febern tills i eftermiddag bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback