Epik, lyrik och dramatik.

Hur deprimerad blir man inte när man vaknar och ser att det har kommit minst 15 cm snö över natten?
Igår var vädret hur fint som helst och all snö hade nästan försvunnit. OCH SÅ KOMMER DET HÄR!?
Märks det att jag är något trött på snön eller?

Men det är fredag idag och det är ju en liten tröst iallafall. Som vanligt på fredagar så ska jag sysselsätta mig förutom att plugga med att dammsuga och städa hela undervåningen. Kanske blir en runda på övervåningen också. Har sån jäkla träningsvärk i ena skinkan, haha. Har ingen aning om vad jag har gjort.

För att förklara min kanske lite random titel så har jag börjat läsa svenska B idag. Och jag är tammefan helt överlycklig. Massa litteraturhistoria och språksociologi. Kan det bli bättre allvarligt talat? Sen att jag ska läsa minst 7 böcker i kursen är bara plus i kanten!

Men nu ska jag dyka ner i boken igen. Talk to you later guys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback