Gnäll, gnäll, gnäll.

Ouf, denna veckan har varit riktigt dålig hittills. Jag känner mig halvsjuk och väldigt hängig vilket gör att det inte går alls bra att plugga. Och när jag inte pluggar får jag ångest över det för att jag verkligen vill ha hunnit klar skolan till nästa sommar så jag kan ta studenten. Denna veckan suger verkligen. Ingenting har gått bra.
Därför är jag så livrädd att mina muntor (muntliga tentor för er som inte förstår) som jag ska ha ikväll och imorgon kväll ska gå åt helvete. Och det funkar inte att dem går åt helvete. Jag måste minst spika VG i båda kurserna.

Jag vill inte vara med längre. Jag borde valt att gå i vanlig skola..




Kommentarer
Postat av: Simon ludvig Berg

SVAR: Tack så mycket, kul att du tittade in på min blogg. har läst lite i din, gillar din blogg stark. Ha det bra!

MvH

www.WhiteOrWhite.blogg.se

2011-03-23 @ 11:37:37
URL: http://whiteorwhite.blogg.se/
Postat av: angelica

Du klarar de!! loveyou

2011-03-23 @ 13:27:26
Postat av: Elin

Åh tack så jätte mycket! :)

2011-03-23 @ 18:19:07
URL: http://elinjustdance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback