Monday, oh dear monday.

Godmorgon på er.
Har tagit en femminuters paus i mitt pluggande för att skriva lite här. Då har en ny vecka börjat och nya saker att ta tag i. Så klart har jag massa saker att läsa och lära mig, haha. Förmodligen kommer en munta i naturkunskap med. Men jag ska försöka ta tag i lite andra saker denna veckan med. Städa, och försöka träffa människor för en gångs skull, haha.  Movits! är och spelar här i stan på torsdag. Men självklart är det 18+ och jag förbannar att jag inte fyller förrens i maj.
Funderar på att boka en biljett upp till stockholm och plugga därifrån ett tag. Hmm, det får jag fundera mer på. För jag är trött på mitt lilla rum här nu.

Nu är pausen slut. Vi hörs senare!



Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

gillar din piercing :) tycker det är grymt snyggt att ha där.

2011-03-14 @ 20:53:25
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback