Rise and Shine!

Idag känner jag mig på lite bättre humör. Så ni får glömma mitt lilla mentala breakdown igår, haha. Idag lyser solen och det är faktiskt helt okey varmt ute. Ska promenera ner till biblioteket senare och hämta ut en bok jag måste läsa i Svenska kursen. Och ikväll gäller det.. Det slutgiltiga provet i naturkunskap. Jag har inte hunnit bli riktigt nervös än. Men det kommer, jag lovar er! Bara jag inte får en bitterfitta till lärare som ska bedömma mig. Det hade jag nämligen på företagsekonomin igår. Har aldrig varit med om en sån tjurig människa! Slår vad om att hon inte har fått ligga på länge! ;)

Nae, nu ska jag sätta igång och repetera tills ikväll. Så jag kan någonting iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback