Sleepy secret?

Jag förstår inte hur jag kan vara så trött hela tiden. Jag sover ca nio timmar per natt och jag får dagligen min dos av frisk luft. Vad händer? Kanske måste börja käka vitaminer eller något. Dock är jag sämst på att komma ihåg att ta sånt. Det är ett under att jag kommer ihåg mina minipiller.

Så, tisdag idag. Fick reda på att jag ska inte munta på naturkunskapen förrens nästa vecka. Lite segt eftersom jag hade velat få det gjort denna veckan. Kanske blir två muntor då nästa vecka, hah. Sitter och skriver likviditets budgetar. Lite halvtråkigt, men det måste göras.  Om några timmar kommer Angelica förbi också. Ska bli riktigt kul att få lite socialt umgänge! Dessutom har jag inte träffat henne på x antal veckor så det ska bli trevligt att träffa henne. Känner jag henne rätt kommer hon ha massa smaskiga saker att berätta. I like!

Men innan dess måste jag bli klar med detta kapitlet. Så, talk to you later guys!




Kommentarer
Postat av: Sickan

Sv: Tack så mycket! :)

Riktigt sweet blogg!

2011-03-15 @ 17:12:52
URL: http://cruelme.blogg.se/
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Oh, ja det kan jag förstår. Har ett ärr ovanför läppen sedan en puck jag fick smälld där för några år sedan som gick rakt igenom. Så skulle nog aldrig kunna göra en själv ^^



thanks :D

2011-03-15 @ 17:39:24
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback