Tänker aldrig säga sanningen igen till någon som vägrar att förstå.

Jag har i mitt liv:

( ) Rökt.
(/) Snusat.
( ) Drogat.
( ) Druckit så mycket att jag spytt.
( ) Stulit en bil.
( ) Hånglat med samma kön
(x) Sovit i samma säng med samma kön.
(x) Varit kär.
( ) Haft sex senaste månaden.
( ) Snattat.
(/) Blivit påkommen av någon när jag har haft sex
( ) Blivit arresterad.
( ) Gått på en blind date
(x) Ljugit för en vän.
(x) Skolkat.
( ) Sett någon dö.
(x) Varit utomlands.
(x) Flygit flygplan.
(x) Gått vilse.
(x) Varit nära på att dö/skada dig riktigt illa.
(x) Gråtit dig till sömns.
( ) Lekt tjuv och polis.
(x) Sjungit karaoke.
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.
( ) Busringt.
( ) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan.
(x) Fångat en snöflinga på tungan.
(x) Dansat i regn.
(x) Skrivit till Jultomten.
(/) Sett solen gå upp med någon du tyckt om.
(x) Blåst såpbubblor.
(x) Grillat på en strand.
(x) Åkt inlines
(x) Åkt skidor.
(x) Åkt skridskor.
( ) Åkt snowboard.
( ) Kännt dig som ett reklamavbrott
(/) Genomgått en operation.
(x) Varit förälskad i en lärare
( ) Haft sex med min lärare.
( ) Sett en del av mig själv brinna.
(x) Ätit sushi.
(x) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi.
(x) Gjort en snöängel.
(x) Haft ett te-party.
(x) Byggt ett sandslott.
(x) Hoppat i en vattenpöl.
(x) Hoppat i en lövhög.
( ) Somnat i skolan/på jobbet.
( ) Använt ett falskt id.
(x) Tittat på en solnedgång.
( ) varit med i en jordbävning.
( ) Rört en orm.
( ) Sovit under stjärnorna.
(x) Blivit kittlad.
( ) Blivit kittlad så du spytt.
(x) Blivit bestulen.
(x) Blivit missförstådd.
(x) Vunnit i en tävling.
(x) Gått mot rött.
( ) Blivit avstängd från skolan.
(x) Varit i en bilolycka.
(x) Haft kramp.
(x) Ätit ett helt glasspaket på en natt.
(x) Hatat mitt utseende.
(x) Varit vittne till ett brott.
(x) Gått barfota i leran och pressat leran mellan tårna.
(x) Skrivit ett kärleksbrev.
(x) Fått en önskan inslagen
( ) Haft sex med ett djur.
( ) Smakat torrfoder för ett djur.
( ) Sagt till en främling att jag älskar honom/henne.
(x) pussat en spegel.
(x) Sjungit i duschen.
(x) Drömt att jag gift mig med någon.
(x) Slickat på en lyktstolpe på vintern.
(x) Suttit på ett tak.
(x) Skrikit så att jag inte fått luft.
(x) Pratat i telefon i mer än 4 timmar.
(x) Stannat uppe hela natten.
( ) Inte duschat på en vecka.´
(x) Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet.
(x) Klättrat i träd.
(x) Haft en koja.
(x) Blivit puttad i en pool med kläderna på.
(/) Brutit någon kroppsdel.
(x) Fångat en fjäril.
( ) Fuskat på ett prov.
(x) Glömt någons namn.
(x) Sovit naken.
(x) Tatuerat mig.
(x) Piercat mig på annat ställe än öronen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback