C'est bon. Tout est bon.

Bonjour mes copines!
Nej, jag ska inte ta hela inlägget på franska, jag lovar.  Om sisådär fyra timmar lite knappt så sitter jag och ska ha tenta i franska. Är faktiskt inte så nervös som jag trodde att jag skulle vara. Är mest bara glad att kursen är slut. Faaaast, sen väntar ju ännu en franskakurs. C'est la mort!  Nejdå, det ska jag nog överleva.
Ungefär tre veckor kvar på terminen och jag börjar bli lite stressad när det gäller att bli klar med kurserna. Fast om jag slutar fjöla och bara gör det så ska det nog gå finnemang!

Så, nog pratat om skolan och mitt gnäll.

Au revoir!



Kommentarer
Postat av: Killmamman

heja heja, hoppas det gick bra på tentan!

2011-05-25 @ 11:46:47
URL: http://killmamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback