Helt jävla koko. Eller var det kokos?



Jag har dragit på mig nördbrillorna och en av mina mysiga stora scarfs. När jag var och handlade innan smet denna chockladen ner i vagnen. Jag är helt jädra galen i allt som har kokos i sig. (Så det blev en kokosglass med, men det behöver vi inte tala högt om) Chokladen innehåller i vilket fall som helst just kokos och banan. Misstänker att många rynkar på näsan nu. GÖR INTE DET! Den är helt otroligt god! Spring ner till affären och köp!
Nu ska jag gosa ner mig i soffan med min choklad och tjocka mig. Det får man göra på fredagar.



Kommentarer
Postat av: Roxanne

Gillade du chokladen? Jag blev inte så lycklig. Kanske av banansmaken efteråt ;-D

2011-05-30 @ 11:19:49
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback