Student 2012

Sådär, nu är det gjort. Studentmössan är beställd. Tänk att jag tar studenten nästa sommar! Det är inte klokt. Tiden bara rusar iväg. Känns som det var förra veckan jag stod där som bambi på hal is i Nackademins korridorer.  Hade varit fint att ta studenten med mina fina esteter, men ibland måste man lyssna mer på vad man själv känner för.  Jag får ingen bal, inga studentfester eller utspring. Men ärligt talat är jag ganska nöjd ändå.
Jag får en utbildning som sedan kan ta mig vidare i livet.  Herregud.. studenten nästa år. Det är långt kvar men det kommer bara smälla till så står man där i klänning och mössa.  Vet inte om jag ska benämna det som slutet på ett äventyr eller början på ett annat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback