Så här är det.

Den här nedrans förkylningen har inte släppt ännu! Det är därför det har varit tystare än vanligt här. Min energi går i princip åt till att plugga inför mina stundande tentor och så sover jag därimellan, haha.  Första tentan är imorgon, och just den är jag inte så nervös över för att jag känner att jag verkligen kan den. Så vi får se hur det går nu när jag är förkyld. Om kunskapen fastnar i snoret så jag inte kommer ihåg något, eller inte. Mysig bild va?
Nä, men det ska nog gå bra. Om några dagar kommer syrran, hennes tjej och mormor ner. Kommer bli en mysig liten familjepåsk.  Fast det kommer bli ganska mycket plugg ändå. Roligt liv jag lever just nu.

NOT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback