Som så många gånger förr.

Nu sitter jag i den säng jag har suttit så många gånger förr. Här har jag gråtit och skrattat. Här har jag varit kär och här har jag hatat mig själv. Sitter hemma hos mormor och det är verkligen mitt andra hem. Varit trött hela dagen och därför inte skrivit något här.
Laddat för morgondagen då det är full rulle igen.

Ska träffa en gammal vän på en snabb fika och sedan ut till frihamnen för ett möte/intervju med ett tv-bolag. På kvällen tar jag tåget till norrköping där jag får sova alldeles för trångt men mysigt med min man de kommande två veckorna.

Mitt liv är stressigt, men ganska bra just nu.




Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Stress i perioder kan ju också vara bra - då märker man att man lever. Jag gillar att ha fullt upp mest hela tiden. Då tar man till vara på pauserna så mycket bättre.

2012-04-12 @ 13:42:27
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback