G33k in me



Personligen tycker jag att jag ser ut som kvällens geek i min kakmonstrettröja samt hörlurar.
Men hey, i love geeks so that's ok.

Har helt jäkla tråkigt och vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med. Har pluggförbud som är utfärdat av Sis då hon tycker att jag håller på att gå in i väggen. Så får inte röra mina skolarbeten förens på måndag igen. Rätt skönt på ett sätt men helt otroligt stressande på ett annat. Hade för övrigt tenta i Internationell Ekonomi i torsdags och kirrade ett MVG. Katching rätt in i slutbetyget.

Om lite knappt två veckor är det tenta i Historia. Längtar inte.
Men får som sagt inte plugga förens på måndag.

Vad fan ska jag sysselsätta mig nu med då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback