Go away christmas.

Idag är det onsdag och det är 5 dagar kvar till julafton. Ärligt talat hade jag nog helst sluppit julen iår. Allting känns så påklistrat mysigt och kärleksfullt. Kanske bara jag som är bitter. Men jag försöker att inte vara. Försöker faktiskt att vara någerlunda glad och så. Produktiv försöker jag också vara, men det går sådär.  Tiden går åt til så mycket annat än just skolan. Vilket är väldigt dåligt då jag verkligen borde lägga krutet på det nu det sista. Kan ni tänka er, jag har bara två arbeten och två tentor kvar, sen är gymansiet över. Helt underbart.

Det är inte bara tiden som ställer till det för mig. Mina egna tankar trasslar till det en del också. Det är svårt att vara produktiv när man saknar någon så mycket. Det är egentligen en dålig ursäkt, men ibland känns det faktiskt som jag dör inombords. Alla ni som fått era hjärtan krossade vet va jag menar.

Hur som helst, det är mycket just nu. Med julstök, slutspurt i skolan och mental hälsa.
Så det blir lite hipp som happ med inlägg här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback