Frustrerande.

Idag är jag riktigt frustrerad på min distansutbildning ska jag säga er.  När man går på distans så är det klart att man fortfarande ska ha lärare man kan fråga om hjälp om det är något som krånglar. Kruxet är bara att när jag mailar min handledare i den berörda kursen om jag inte förstår eller om mitt kursmaterial är fel kan jag få vänta i flera dagar innan jag ens får ett svar. Vilket jag kan bli galen på! Jag har ju ett schema att följa precis som alla andra och det bromsar upp mig som satan när jag inte får någon hjälp! Sitter och morrar åt hela situationen nu.

Ska ha tenta efter lunch med i Engelska B. Den hoppas jag går bra, annars kan hela den här dagen gå och dra något gammalt över sig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback