Lilla miljöaktivisten.

Sitter och pluggar, ovanligt va? haha. Men iallafall så står det Geografi på schemat idag. Innan trodde jag att geografin skulle vara typ vart länder låg och vad huvudstäderna heter osv. Men icke sa nicke! Det är ju mer om miljön och vart förhållande till andra länder. I min åsikt en väldigt intressant kurs.

Det är nämligen så att jag brukar ibland gå under smeknamnet den lilla miljöaktivisten här hemma. För jag tycker det är intressant det här med miljöfrågor.  Jag är pedant med att släcka lampor när någon inte är i rummet, källsortera och så vidare. Det är viktigt med miljön och hur vi tar hand om den!
Det är faktiskt så att mitt projektarbete kommer sedan en del fokusera på just lite miljömedvetenhet. Härligt eller hur?  Men mer om det när det bli aktuellt, då kan ni vara med att hjälpa till! ;)

Men nu, åter till mina böcker. Man måste ju börja någonstans!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback