Metamorfos.

Och får er som inte har sin grekiska på topp så betyder det förvandling. För det var precis vad denna dagen gjorde. Från att vara en riktigt kass dag med aggressioner gentemot min skola och allmänt bitterfitta till att jag faktiskt överträffade mig själv och blev nöjd, haha.

Överträffandet inträffade när jag var på gymmet idag. Det var lite folk så jag bestämde mig för att springa, notera SPRINGA, på löpandet lite. Sagt och gjort, det gör jag. I 20 MINUTER!! Jag är helt fucking förvånad och stolt över mig själv. Inte visste jag att jag besatt sådan kondition, haha. JAg som dessutom hatar att springa egentligen. Men ligger man i inför beach 2012 så gör man, haha. Skämt åsido så var det faktiskt en jävligt stor självförtroende-boost att klara det där.

En annan boost som fick dagen att gå åt rätt håll var att tentan gick bra. Riktigt bra. Fick MVG!
Så ja, kom ihåg ordet metamorfos. Det är trevligt att använda när man vill vara lite pretto och inte säga förvandlig eller förändring.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback