Ambition.

Måndag.
Usch vad denna dag måste vara seg hela tiden, haha. Får aldrig någonting gjort på måndagar. Det är som om jag hade jetlag från helgen och behöver en övergångsdag. Iallafall så måste jag idag sätta igång och göra klart min litterära analys som jag sa att jag skulle göra klart förra veckan. Det blev liksom aldrig av så nu gäller det att komma igång på riktigt. Efter det så blir det ett arbete i matte. Busy girl you know.
Insåg med att jag har ett geografiarbete som ska vara klart om två veckor. Men det fixar jag så klart..

Har bara blicken åt den dagen jag får ta på mig min vita mössa och allting är över. Det är min ambition just nu.
Fixa skolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback