I can do it, and i will do it.

Skriva samt skicka in historiaarbete? C H E C K !

Ni anar inte hur lättad jag är när jag ÄNTLIGEN har fått iväg det där arbetet. Nu är det bara ett arbete kvar i historia och ett i internationell ekonomi innan det är tenta och sen slut på kursen. Tänkte att jag ska göra klart arbetet i internationell ekonomi innan augusti börjar, eller rent av innan helgen är slut? Ah, vi får se.  Det är bara sätta fart nu, för nu är det nästan så jag ser slutet. Nästan så jag ser mig själv i studentmössa nu.

Bara lite till. Kom igen Antonia, kämpa. Du fixar det här.



Kommentarer
Postat av: Nana

KLART DU FIXAR DET! :D

Svar: Haha klart jag gör! ;D
Antonia

2012-07-26 @ 23:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback