Nedslag.

Idag trotsade jag vädret och åkte ut till min gamla skola för att se mina älskade esteters utspring. Och jag ska inte ljuga, det var mer smärtsamt än skoj. För det var min gamla skola, min gamla klass som tog studenten och jag stod som ett frysande fån bredvid och tittade på.

Jag tror ni inte förstår hur jobbigt allt det här är för mig. Alla säger att studenten inte är något vidare ändå. Men för mig är det stort och jag höll faktiskt på att börja gråta där borta idag. För jag såg allting jag aldrig kommer få.
Allting jag missar. Blev så nedslagen, och kommer förmodligen ligga kvar golvad hela dagen idag.

Min mormor är fin iallafall. Hon försöker muntra upp mig med att bjuda på pizza ikväll. Söta tant. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback