Oj så nytt.

Snacka om att jag blev lagom chockad idag när jag loggar in och Blogg.se har uppdaterat sig helt!  Har inte riktigt bestämt mig ännu om jag tycker om det eller hatar det, haha. Påminner väldigt, väldigt, väldigt mycket om layouten hos Tumblr. Ni som har det tycker säkert precis som mig.

Hum, får nog bekanta mig lite mer med den här. Se om vi blir vänner eller bittra fiender. Man vetju hur det blev när Facebook först gjorde om sin layout. Man HATADE den, hittade ingenting och tyckte den var allmänt mongo. Kanske blir det samma sak med Blogg.se's nya layout.

 

xoxo

 

 




Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Gillar nya blogg.se - tycker inte det är så värst stora skillnader - annat än snyggare design i verktygsfältet och mer funktioner.

Svar: Mja, jag lutar nog lite åt att jag tycker om den också. Det är lätt att se över saker och som du säger att det är snyggare vertygsfält.
Antonia

2012-06-19 @ 19:06:13
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback