Rätt in i kaklet.

Herregud vad trött jag är. Har varit det i över en vecka nu. Börjar allvarligt talat fundera på om jag har gått in i väggen. Det är sjukt. Skulle verkligen behöva en rejäl paus från allt. Åka iväg och göra något kul utan att behöva tänka på plugg, jobb och allt annat. 

Men det är ju bara drömtankar. Idag ska jag och mormor iallafall bege oss ut till min morbror och hans fru för lite middag. Mina kusiner med respektive ska självklart dit också.  Det är väl lite distraktion för mig, men just nu är jag så trött och opepp så jag har ingen lust alls till något sådant. Det är bara bita ihop och vara trevlig!

Vi ska dra strax så tänkte bara ge er en update på vart jag ska befinna mig idag.



Sliten tjej




Kommentarer
Postat av: Slemmy

Hej! Var gärna med och tävla om ett valfritt mobilskal hos mig! Tävlingen avslutas 14/6, så passa på. Riktigt enkelt att anmäla sig dessutom! :D

http://slemmy.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-valfritt-mobilskal.html

Kram! :)

2012-06-02 @ 14:02:55
URL: http://slemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback