Rytmen av ett regn.

Finns nog få saker som jag tycker så mycket om som att lyssna på regnet. Öppna fönstret lite och bara sitta tyst samtidigt som regnet smattrar mot fönstret. Ger mig lite lugn.

Midsommar igår var trevligt. Firade med min familj och vi tog det bara lugnt. Har aldrig riktigt firat midsommar i min familj faktiskt. Dock var vi, som ni såg, klädda i kransar iallafall som jag och sis hade gjort. Eller rättare sagt, JAG var klädd i krans medan de andra fegade ur, hah.

Trots att det är lördag så känns det som söndag och jag måste intala mig själv att det faktiskt bara är lördag. Dagen kommer spenderas med lite historia-plugg (förvånade?) samt lite tvspelande tror jag bestämt! Jag tillhör ju de procenten av Sverige som inte är bakfulla och härliga idag. Fabulous.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback