Skärpning

Har ångest över att jag slappnat av med träning och kost nu. Har inte gått upp i vikt men inte heller gått ner något. Jag har legat på samma nivå nu i några veckor och det är inte okej. Måste verkligen skärpa till mig och sätta igång igen. Inte bara för att nå mitt mål utan även för att jag mår så mycket bättre när jag gör det.  Idag är det fantastiskt fint vädet så jag ska ta en paus i mitt historiepluggande, snöra på mig skorna
 och ta en lång PW senare.  Tills dess peppar jag mig själv med lite fitspo bilder.





Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är okej att ha "dåliga" perioder i träningen. Tror man måste ha det för att kunna ta tag i sig själv och köra igen. :) Heja dig!

2012-06-21 @ 16:36:51
URL: http://borninmay.blogg.se
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Bara grejen att ligga på samma nivå är ju fantastiskt, absolut dte kroppen mår bästa av, stabilitet.

Svar: Ja, det är jag iofs lite nöjd med (: Men, det är fel nivå att ligga kvar på ! haha (:
Antonia

2012-06-21 @ 18:42:18
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback