Friday I'm in love.

Åh, äntligen fredag och snart helg! Sen är det bara två veckor kvar tills jag får träffa min syster och tre veckor kvar till jag får träffa min gos igen! Good hit, ya know.

Men iallafall, idag blir det plugg på naturkunskap då jag ska skriva klart ett arbete som egentligen är rätt lätt men så förbannat tråkigt så det aldrig blir klart! haha. Sen eftersom att pappa fyllde år i onsdags ska vi fira honom i morgon tillsammans med släkten och då bjuds det sedvanligt på smörgåstårta. Ingredienser till detta kommer att inhandlas idag också. Dagen kommer nog att flyta på rätt bra ändå!



Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Lite smörgåstårta skulle jag då inte tacka nej till. Det bästa jag vet.

2012-03-24 @ 15:37:12
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback