Alla trodde jag skulle förlora mig i vilken runaway som helst.

Jag vaknade upp till en grå dag och regnet smattrade tyst mot mitt fönster. Ändå så kan jag inte säga att jag känner mig lika grå som vädret, snarare tvärtom! Efter några kaosartade kvällar då det har känts som om mina känslor och nerver ligger på utsidan på min hud så att minsta lilla vindpust orsakar smärta så har jag funnit ett slags lugn. Eller rättare sagt har jag tvingat mig själv att känna ett lugn. Jag kan inte leva som en vandrande känsla. Visst är jag en känslig person, men det finns en gräns till det också.

Hur som helst så känns det som jag har fullt upp de närmaste dagarna. Det började egentligen redan igår då jag stod i köket i åtta timmar och bakade. Det är nämligen så att min äldsta syster anordnar loppis på lördag och jag ska sälja fika där. Idag och imorgon kommer jag att fokusera på att skriva klart min C-uppsats för att kunna skicka in den till min handledare för korrekturläsning imorgon. Imorgon ska jag också äntligen få träffa min fina A igen. Hon kommer tillbaka så vi bor i samma land igen, yeeey! Lördag är som sagt loppisen och söndag är farsdag. Måndag kommer vänner till familjen och på kvällen blir det troligen julmarknad (ja, redan). Och på tisdag har jag först tenta i Etik på förmiddagen och sen på eftermiddagen åker jag till min allra finaste älskling. (Ja, jag har blivit en sån pluttigullig kär person som är jättejobbig att lyssna på). Sen stannar jag där tills på torsdag för att sedan åka hem och packa om för att på fredag åker jag upp till stockholm för att hälsa på min allra finaste brorson som föddes i helgen.

Så ni ser, full rulle på mig. Därför har jag inte så mycket mer tid att sitta och tjöta med er.
Tillbaka till arbetet!

xoxo

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback