Everything is going to be okey in the end. If it is not okey, it is not the end.

Jaha, då är jag hemma från stockholm igen. Har på tre dagar hunnit med att träffa min finaste Therese, min plastmormor, min nybakade brorson inkl. min bror och hans tjej samt min morbror med familj. Har varit skönt att få träffa lite människor som står en nära. Jag går sönder inombords men med dem så blir det en smula lättare att andas.

Idag har dock varit en helt okej dag. För på något sätt så väcktes nytt hopp i mig inatt. Jag kanske bara är kär och galen, det vet jag inte. Men som det känns just nu så kommer allting lösa sig och allting kommer att bli bra.

När du blir grå,
när du faller orkar jag för två.
När idag blir igår
kommer jag att älska dig ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback