Feeling goooood.

Känner mig faktiskt rätt bra idag. Fick tillbaka det sista arbetet i Etik som jag skickade in häromdagen. Fick ett MVG.  Dessutom fick jag reda på att mitt projektarbete ÄNTLIGEN hade blivit rättat och till min stora glädje blev det ytterligare ett MVG. Det är sådana här saker som sporrar mig att ta tag i det sista i skolan. Har tenta i Etik om en vecka och sen är den kursen klar. Den 27 November har jag tenta i Svenska C och sen är den kursen kvar.  Sen är det bara Miljökunskap kvar och sen får jag ta studenten!!! Ni fattar inte hur mycket jag längtar, haha. Vill verkligen inte plugga mer.

Resten av eftermiddagen kommer gå åt till att göra två stycken diktanalyser till min C-uppsats. Rätt chill ändå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback