Hard work.

Ja ni, vad ska jag säga.  Det är jäkligt tomt och dött i mitt liv för tillfället. Eller ja, egentligen har jag hur mycket som helst att göra och det är bara lyfta telefonen och slänga iväg ett sms till en vän om jag vill träffas. Men all ork och lust är borta. Puts väck. Försöker vara stark, men allt det här tär på mig.  Önskar bara att M visste hur mycket jag lider. Och jag önskar jag visste om han lider alls..

Hur som helst. Var på intro på gymmet idag. That's right, ska börja gymma igen. Ett försök till att stärka självkänslan samtidigt som jag stärker min rygg så jag slipper ha ont av min nackskada. Det är väl bara att börja träna och försöka bygga upp sig själv som människa. Innefrån och ut. De säger ju att träning ska vara som terapi så det är väl bara bra för min del.

Så ja, 10 pannor försvann förra omgången av träning. Tänkte skärpa mig den här gången och få bort minst lika mycket till. Kanske då kan jag känna att jag duger. Kanske då kan jag känna mig snygg. Kanske då vill M ha mig tillbaka...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback