Blö.

Sitter med slutet på det filosofiarbete som jag påbörjade igår. Egentligen är detta arbete så jäkla enkelt så jag hade lätt kunnat skrivit klart det igår. Men sen är det ju det där med motivationen för lilla fröken Antonia. Den har i princip flygit bort. Men försöker ändå att hålla fokus på skolan även om jag bara vill spy på det!

Planen för idag är iallafall att skriva/skicka in mitt filosofiarbete samt göra en "kamratrespons" till svenskan.  Och detta är sakerna jag MINST ska göra. Om jag är produktiv så skriver jag lite till. Blö på det!
Ska dessutom till tandläkaren i eftermiddag. Ännu mer blö på det!

Nä, nu har jag gnällt färdigt för stunden. Återkommer sen med hur produktiv eller inte jag varit.

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback