Fantastiskt omöjliga Antonia

Ärligt talat så mår jag för tillfället jävligt bra.  Vet inte om det är för att jag tagit tag i mig själv och låtit mig slappna av istället för att plugga ihjäl mig eller om det är att jag har rensat bort massa småskit från rummet så det känns lugnare nu. Kanske en blandning av båda. Sen att man stöter på fantastiska människor (Singular egentligen, men ah) som får en att skratta gör inte saken sämre.

Dock är jag helt omöjlig idag. Kan inte förmå mig att göra någonting, haha.  Ska ha ett handledarsamtal med min mentor om en timme och det känns som om det är det enda vettiga jag kommer göra idag. Nej, men förhoppningsvis så tar jag mig i kragen och åtminstone skriver lite på projektrapporten. För nu är det faaan inte mycket kvar alltså. Kan räkna kurserna jag har kvar på en hand. EN HAND HÖRRNI!!

Men ah, skulle bara berätta hur fantastiskt jag mår för tillfället och att jag är lite lätt omöjlig!

xoxo



Kommentarer
Postat av: Sofie

SV/ Eller huuur?!? Fick hem den idag dessutom :D Asball i verkligheten också!

2012-09-13 @ 20:14:36
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback