Sleepy sunday

Idag vaknade jag sent (för att vara mig) och ändå känner jag mig helt körd i huvudet. Inte ens duschen fick mig att vakna till.  Funderar på om jag kanske ska börja ta vitaminer eller något. Blir alltid så trött och depp på hösten så det kanske skulle hjälpa mig att hålla mig ovan ytan så att säga. Hmm, tåls att fundera på.

Hur eller hur, så ska jag idag skriva mitt första arbete i Svenska C. Sitter med det framför mig och i princip bara stirrar på det, haha. Är egentligen inte svåra frågor alls i det, men när huvudet känns som det är fyllt med någon tjock flytande sörja så är det svårt att komma igång. Sen har jag lite prestationsångest just eftersom det är svenska och svenska är mitt favoritämne och vill därför allting göra bäst ifrån mig. Så funderar på att gå ifrån datorn en liten stund och sen återkomma för att se om det blir bättre.  Vi får se hur jag gör. Men det optimala är att få iväg det där arbetet idag.

Stackars mig, right? Not.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback