Snart så.

Idag är det äntligen fredag. Men trots att det ska vara slutet på vecka så har jag haft fullt upp. Förmiddagen gick åt till att baka tårtbottnar, göra vaniljkräm och montera tårtor. Jag har nämligen fått det hederfulla uppdraget att göra prinsesstårtor till en liten tjejs barnkalas imorgon.  Eftermiddagen så har jag iochförsig mest flummat runt, men det känns som jag har varit igång hela dagen med.  Har också fått hem mina byxor som jag beställde från Monki i början av veckan. Två av tre stycken passade. Vilket jag tycker är hur märkligt som helst eftersom alla var i samma storlek samt i samma modell, haha.  Hur som helst var de som passade ursnygga!

Kvällen kommer förmodligen bara bli chill och hänga vid datorn. Eller ja, jag ska väl umgås med min familj också.
We'll see.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback