Det här fixar ju jag!

Tro det eller ej, håret blev bra! Kanske inte så optimalt som om någon annan skulle gjort det på mig men utväxten är borta åtminstone! 1-0 till mig. Lite komiskt är det att ett av de största problemen jag hade när jag flyttade var att jag inte visste vem som skulle färga mitt hår nu då det känns så jävla ovärt att gå till frisören för att färga en liten utväxt. Hur eller hur så är det uppdraget avklarat iallafall.

Idag är det redan fredag. Vilket betyder att jag snart bott här en vecka. Tiden har faktiskt gått snabbt.  Fredag betyder också att imorgon är det lördag och då drar introduktionen igång med grillning med alla ettor samt några äldre elever också. Jag börjar bli nervös inför det hela men försöker att inte stressa upp mig allt för mycket. Det är säkert människor som är minst lika nervösa som mig där. Vi kommer ju trots allt från alla delar av landet och jag tror inte det är så många som känner varandra. Så det är bara att koppla på charmen och leendet imorgon och försöka få lite vänner, haha.  Förutom att jag är nervös inför introduktionen så är jag jävligt pepp inför skolan. Ska bli skönt att börja plugga igen faktiskt. 

Men allt det där är ju inte förren imorgon eller på måndag. Så idag tänkte jag faktiskt göra något produktivt och ställa mig och baka! Har dock inte bestämt mig om det blir kanelbullar eller Foccacia ännu. Den som lever får se!

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback