Au revoir.

Ja ni, bloggerans tid är över.
Ingen tycker det är vidare intressant med bloggar längre. Speciellt inte jag. Läser inga andra bloggar och jag tycker det är riktigt drygt att behöva uppdatera själv. Det händer mycket i mitt liv nu som jag måste ta hand om och jag har insett mycket saker om mig själv som jag måste hantera. Därför så finns det varken tid eller ork till att hålla igång en blogg längre. Så detta är förmodligen farväl till bloggen. Åtminstone tills jag hamnat på fötter igen, men jag tror inte att jag ens kommer att återvända då. Ni som känner mig kan få tag i mig på andra sätt och ni andra är det synd om, hah. Skämt åsido så är det också lite därför jag "stänger ner" bloggen, för att inte "vissa" personer ska ha en möjlighet att se vad jag håller på med. Barnsligt kanske ni tycker. Kanske är det också så, men det är något som behöver göras för min skull.

Så puss på er ni som varit med alla åren jag bloggat. Nu verkar det dock vara slutet.
Men hey, life goes on, right?



Kommentarer
Postat av: Stinis

Fina IaFia-bus ! du kommer klara det ! jag tror på dig :D you go girl ! :D

2013-01-22 @ 21:33:14
URL: http://stinova.blogg.se
Postat av: Jorgmar

Tack för denna tiden då :)

2013-01-30 @ 16:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback