Hey hoe, lets go!

Ni anar inte vad gött det känns att säga att jag har skickat in det sista arbetet i gymnasiet. En stor lättnad har släppt från mitt bröst. Visst, jag har fortfarande två tentor kvar jag måste plugga till. Men det är ju sådant som jag redan läst en gång och ska repetera. Alltså inget nytt som behöver bankas in!
Så imorgon har jag tänkt att fira detta med ett rejält besök på gymmet. Har inte varit där på typ 1,5 vecka för det har varit så mycket annat. Ska bli riktigt skönt att komma dit igen. Jag ska verkligen satsa på träningen nu när skolan är slut. Har hur mycket tid som helst att fördriva nu. Haha, om några månader ska ni få se en hel del lättre jag! Det lovar jag er.

Som jag har sagt innan, slutet är nära! Men varje slut är en början på något nytt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback