Livet är ett disco.

Ikväll kom det över några vänner som skulle fira min student i efterhand eftersom de inte kunde vara här i lördags. Fick ett par vinglas som vinglar när de står, helfestliga!  Så vi åt lite mat och fikade lite. Jag dansade gangnam style med en 1,5 åring och en 3 åring. Det var faen mer drag ikväll än vad det var på den riktiga studenten, haha.

Annars har jag inte gjort något vettigt alls idag, hah. Inte ens har jag virkat! Fy på mig, haha. Tänkte fortsätta på det spåret ikväll med att bara ligga i sängen och titta på film. MAn får vara lite lat när man är arbetslös, haha.
Imorgon tänkte jag iallafall asa mig till gymmet och sen organisera lite bland mina saker. Har fått så mycket kökssaker och liknande så jag måste packa om det i ordentliga flyttkartonger.  Kan verkligen säga att jag längtar till eget boende då jag får packa upp allting igen.

Men ja, åter till verkligheten. Nu ska jag slänga av mig byxorna och lägga mig i sängen. Mmmhmm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback