Rastlös.

Jag är en makalöst märklig människa, men det har ni nog redan förstått vid det här laget. Så länge har jag tjatat om att jag längtar till skolan är slut då jag ska få tid till att göra vad jag vill. Inga måsten längre, bara tid och plats för mina drömmar. Nu har det gått lite drygt en vecka sen jag gjorde den sista tentan, och vet ni vad?
Jag är redan rastlös, haha. Jag behöver verkligen någonting att göra om dagarna annars får jag fnatt. Så nu har jag tagit mig an ett litet projekt för att sysselsätta mig ett tag iallafall. Nämligen att virka mig själv en klänning.
Haha, jag fortsätter vara underbart märklig. Men visst är det snyggt med virkade klänningar?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback